Khamis, 9 Julai 2009

tadi...

tadi, saya bosan sangat... sakit perut... salah makan agaknya...dari semalam lagi macam ni...huhu...tunggu orang telefon, tapi tak ada jugak yang telefon... seharian..~ bosan tahap dewa... nak balik kampung, tapi... x ada ****... huhu

disebabkan nak hilang kan bosan, saya cubalah kuiz yang selalu ada lam facebook ni... siapa yang ada facebook mesti familiar dengan kuiz tu..

tajuk kuiz saya cuba adalah "layakkah anda bercinta? atau untuk dicintai?" memanglah ni hanya sekadar kuiz biasa... tp bila terkena pada diri rasa macam teruja jugak lah kan... sebab jawapan yang saya dapat adalah semamangnya kena dengan diri saya... saya memang orang yang sebegitu... cinta kepadaNYA, kepada kekasih hati, kawan2 dan keluarga... dan jawapan itu telah terbukti dalam hidup saya...

~ceritera hidup~

~sekian~

5 cakap-cakap:

FieXa_IeXora berkata...

Congrats! akak pn respect gak cz Meng setia pd pasangan tercenta..
pe pn jd jage arr ati Meng, jgn biar terluka.. k?

Menjaga Hati

Masih tertinggal bayanganmu
yang telah membekas di relung hatiku
hujan tanpa henti seolah bertanda
cinta tak disini lagi kau telah berpaling

Biarkan aku menjaga perasaan ini
menjaga segenap cinta yang telah kau beri
engkau pergi aku takkan pergi
kau menjauh aku takkan jauh
sebenarnya diriku masih mengharapkanmu ooh oooh

Masih adakah cahaya rindumu
yang dulu selalu cerminkan hatimu
aku takkan bisa menghapus dirimu
meskipun kulihat kau kini diseberang sana

Andai akhirnya kau tak juga kembali
aku tetap sendiri menjaga hati

Sejujurnya aku masih mengharapkanmu oooh ooohh

asrullita berkata...

fuck off................cinta2 ni!!!!
jiwang...gila......!!!!

FieXa_IeXora berkata...

salam rul..
eh ko nape? nape ckp cam tu?
ko xhepi ke nengok mmbr kte bhagia..
ke ko jeles???

: : memeng : : berkata...

hurmm...
xper lah kak...
saya mmg x layak bercinta or dicintai....
or nak bahagia or apa2...

FieXa_IeXora berkata...

jgn cam tu...
jgn cpt patah smangat..
relax je..
all -ve comments juz take it as inspiration & change it 2 da bright side

Catat Ulasan