Isnin, 7 Februari 2011

Syukur..Alhamdulillah..

..Syukur ku panjatkan kepada Yang Maha Esa..

smalam.. masa tgk buletin utama kat tv3 pasal berita Ketegangan kat Mesir tetibe aku mcm tersentuh bila tgk anak2 yg selamat pulang dan di cium ibu bapa dorg tanda syukur anak mereka selamat wat aku menangis sama2.. aku rasa mcm aku plak yg ada anak kat sana.. huhu..

Alhamdulillah.. mereka semua selamat.. di harap yg masih berada di sana juga akan selamat pulang ke tanah air.. :)

walaupun aku x da kaitan dengan mereka2 di Mesir.. tp aku sebagai sesama Islam dan saudara seagama turut merasa risau dan mendoakan segala2 baik dan di lindungi Allah Yang Maha Merahmati..

Aku rasa sebak sgt dada bila tgk mak bapak dorg menangis bila anak diorang selamat.. uhuhu.. sebak sgt.. tetibe aku teringat mak ckp.. "klu nk taw sygkan anak..beranak dulu..."
ni blom beranak pon aku da rasa sedey bila kita risaukan anak2 kita yg jauh dimata..

apa2 pon.. Tahniah lah kat PM dan seluruh rakyat Malaysia atas keperihatinan sehingga dapat membawa pulang rakyat Malaysia di Mesir dengan selamat..

..sengala yang baik hanya dr Allah SWT, semoga kita semua di lindungi Allah..

~memeng~

0 cakap-cakap:

Catat Ulasan