Ahad, 12 April 2009

Knaper aku cenggini???

Knaper aku cenggini???

Sejak mula aku kenal kau,aku sudah tertarik dengan kau…semua tentang kau aku suka…apa saja lah….biasalah perempuan cepat tertarik dengan sesuatu tidak kira apa pun…… lepas tue aku pun mengorak langkah untuk mendekati kau…. Apa saja tentang kau aku tahu…dari dalam sampai lah kat luar…aku siasat kau dari mana?kepunyaan siapa? Malahan kalau boleh aku rasa nak marah bila aku diberitahu kau sudah berpunya… apa hak aku untuk marah? Memang aku tak der hak,tp aku punya hati yang memberontak suruh marah… hampir terabai pelajaran aku kerana kau…. Namun aku teruskan jua mendekati kau, tak kira hujan,panas ribut petir,banjir kilat,aku redah jer…bila sehari tak tengok kau aku rasa rindu,cemburu dan macam2 lagi… bila kita bertemu,kau wat ‘bodoh’ jer ngan aku…aku nie punyalah senyum simpul bila nampak kau,aku pulak balik nampak cam ‘bodoh’… kau tue sekurang2nya balas lah balik senyuman aku,ini tidak…. Tapi aku tak berputus asa… aku dapat tau lebih pasal kau dari kengkawan aku yang selalu nampak kau kat kedai-kedai… kau kenapa? Tak layan aku? Aku sedar lah aku nie ‘geeemmook’.. tapi kita tak leh jadi kawan ker? Aku hampir kecewa…. Hampir jer tapi belum lah kecewa… masa mula2 aku jejaki kau aku nie tak der duit sangat…nak kuar pun mintak duit kat mak, takpun pinjam kat member aku… semua bagi semangat… walaupun selama ini aku Cuma memiliki kau dalam bayangan, tp kini aku tak bermimpi atau berkhayal….kau telah pun menjadi milik abadi aku setelah aku berusaha dr zaman sekolah lagi, walaupun kita hanya dapat berjumpa pada setiap 1hb dan 15hb jer…tapi aku tak kisah…sekarang ekonomi aku dah semakin stabil…aku tak akan lepaskan kau ketangan sesiapa… masa kau keluar pada 1hb,aku tengah final exam… kawan2 aku bagitaw,yg kau dah keluar..gembira hati ini, ALLAH jer yg tahu..tapi kerana terlalu sibuk untuk jumpa kau..aku taw pasti orang lain akn jumpa kau dulu..aku sedih sangat bila esoknya aku pergi jumpa kau tiba2 kau tengah dipegang oleh seseorang.. perempuan plak tue..aku menangis sebab kau pilih perempuan tue bukannya aku seperti selalu.. sedangkan aku dah berjanji akan amik kau hari nie…tapi kau…. PRANGG!!!!!! Tiba2 ader pinggan yg dihempap atas kepala aku oleh seseorang.. “kau gila ker?menangis sebab nampak orang pegang dia…” kata ‘seseorang’ tadi… “ ooh…patutlah selama ni kengkawan aku marah kat aku sebab terlalu kecewa bila tak dapat kau..kau taw sebab apa…sebab…sebab… malu plak nak bgtaw kebengongan aku nih…sebab kau tuh hanyalah sebuah majalah yg diberi nama UJANG..

1 cakap-cakap:

hizbul_autad berkata...

i create this story during my diploma...
huhu...

Catat Ulasan